Assisteremu à a Mostra Chinaplas 2021 In Shenzhen Da u 13 d'aprile à u 16 d'aprile.

Assisteremu à a mostra CHINAPLAS 2021 in Shenzhen da u 13 d'aprile à u 16 d'aprile.
E seguenti sò l'infurmazioni dettagliate per a mostra:
U nostru Stand No .: 16W75
Data di mostra: 13 d'aprile. à u 16 d'aprile.

I nostri prudutti: linzoli PVC, linzoli PP, linzoli HDPE, aste in PVC,
Tubi è raccordi UPVC, tubi è raccordi in HDPE
Tubi è raccordi in PP è PPR, profilati in PP à aste di saldatura in PP.
U nostru situ web: www.ldsy.cn www.lidaplastic.com
Aspettemu a vostra visita!
Descrizzione di l'industria di i plastichi
U plasticu appartene à un materiale cun cumposti organici sintetici o semi-sintetici maleabili è facilmente modellati in oggetti solidi. E so pruprietà meccaniche è termiche - durabilità, resistenza à a currusione è malleabilità - li rendenu parti ideali per a fabricazione. Quandu u plasticu hè adupratu cum'è cumpunenti per a fabbricazione di apparecchiature originali (OEM), sò qualchì volta chjamati plastichi di ingegneria.
E plastiche sò cunnisciute per avè attributi di alta prestazione. Sò di risparmiu di pesu, boni insulatori, facilmente termoformati è resistenti chimicamente, senza parlà di costi. Cusì, alcuni di i più cumuni plastichi di ingegneria in l'industria di i plastichi, in più di gomma sintetica - cum'è Acrylonitrile butadiene styrene (ABS) adupratu in monitor di computer, stampanti è tappi di tastiera, Poliuretani (PU) aduprati cum'è parti di plastica dure di apparecchiature elettroniche o sospensioni automobilistiche , Policarbonatu (PC) adupratu per i dischi compacti, casse MP3 è telefuninu è fanali di l'automobile, Polietilene (PE) adupratu per isolatori di cavi è custodia in plastica stampata è Polipropilene (PP) adupratu per l'elettronica di cunsumu, parafanghi di vittura (paraurti) è sistemi di tubi di pressione in plastica ) - anu rimpiazzatu altri materiali tradiziunali di ingegneria cum'è u metale è u legnu.
Dapoi u 2013, a Cina hè diventata u più grande pruduttore di plastica di u mondu, chì conta quasi un quartu di a pruduzzione glubale di plastica, secondu Statista. L'industria di i plastichi in Cina hà assistitu à una crescita di e produzzione annantu à l'anni, grazia à a dumanda crescente di materie plastiche ingegneristiche in industrie di alta gamma cum'è l'assemblea di l'automobile è a fabricazione elettronica. In 2016, ci era più di 15.000 cumpagnie di fabricazione di plastica in Cina, cù rivenuti totali di vendita chì righjunghjenu circa 2,30 trilioni di CNY (366 miliardi di dollari). A produzzione plastica interna da u 2017 à u 2018 hà righjuntu circa 13,95 milioni di tunnellate di prudutti di plastica è di pezzi plastichi.


Tempu di posta: Mar-25-2021