Lida Plastica Rigida di u Produttu Qualità Per Raggiunà U Livellu Avanzatu Internaziunale O Stranieru

U pannellu di foglia di PVC Rigidu Plastica Lida hè statu esaminatu è cunfirmatu da i dipartimenti pertinenti, finu à e disposizioni di a Pruvincia di Hebei per aduttà e misure internaziunali di implementazione di a gestione standard, hà vintu a supervisione è l'amministrazione di u mercatu di a Pruvincia di Hebei emessu da l '"adozione di certificatu di accreditazione di standard internaziunale" . U certificatu indica chì a qualità di i nostri prudutti hà righjuntu u livellu internaziunale o livellu avanzatu straneru.

U nostru pannellu PVC Sheet hè fattu da un termoplasticu estremamente versatile. Hà una bona resistenza chimica è à a fessurazione di u stress, isolamentu acusticu, isolamentu termicu è assorbimentu di rumore è preservazione di u calore è prevenzione di corrosione. U pannellu di fogliu di PVC furnisce una resistenza eccellente è una bona resistenza à l'impattu. Trasfurmatu cù una formula resistente à u clima, stu pruduttu hè resistente à l'umidità è à a muffa perchè ùn assorbe micca l'acqua. I fogli in PVC sò durevuli è tenenu bè u so culore annu dopu annu. In più, u so pesu chjucu facilita u almacenamentu è u trasportu.

U polivinil cloruru (PVC) hè unu di i termoplastichi i più versatili aduprati oghje. Hè adupratu assai in tutte l'industrie da l'imballu alimentariu, à a custruzzioni di case. U so eccellente rapportu forza-pesu è una resistenza superiore à a fiamma, accumpagnate da u so low cost, ne rendenu u materiale di scelta per l'applicazioni più esigenti.

A temperatura massima di serviziu per u PVC hè 140 ° F (60 ° C). E proprietà fisiche di u PVC ponu esse prontamente alterate da l'aggiunta di plastificanti, modificatori d'impatti è altri ingredienti per sviluppà è arricchisce proprietà specifiche. U nostru PVC rigidu hè un materiale resistente à a alta currusione cù prupietà d'impattu nurmale è hè adupratu induve l'attaccu chimicu hè u prublema maiò.


Tempu di posta: Mar-25-2021